Galaxy S3 Android Son Sürüm Güncellemesi nasıl yapılır android apk 2014

ÖNEMLİ DUYURU: Daha önce sorunlar çıkaran güncellemenin sorunu geliştiriciler tarafından giderilmiştir. 20.01.2014 gecesi itibari ile yayınlanan güncelleme ile tüm sorunlar ortadan kalkmıştır.

Güncelleme neler getiriyor?
Galaxy Gear Desteği, Yenilenen sekmeli ayarlar, TRIM Desteği, ANT+ Desteği geliyor. Arayüzde büyük yenilikler olmadı. Temel yenilikler oldu. Görünümü Eski Galaxy S3 ile S4 modelinin karışımı gibi görünüyor. Samsung Klavyesi daha kullanışlı olarak yenilendi. GPU sürücüleri yenilenerek işlemci hızında basit iyileştirmeler yapıldı. S-Voice uygulaması yenilendi. Orijinal Samsung uygulamaları artık tam ekran olarak açılabiliyor. Çok daha fazlası için aşağıdaki işlem ile güncellemeyi gerçekleştirebilirsiniz.


Güncelleme nasıl Yapılır?
Not: Cihazınızın bataryasını doldurun yada şarj olurken güncelleme işlemini gerçekleştirin.
Adım 1
"Ayarlar" menüsünü açın.

Adım 2
Aşağıda yer alan "Daha fazla" seçeneğini seçin.

Adım 3
Açılan menüden "Cihaz Hakkında"seçin.

Adım 4
Yeni menünün en üst bölümünde yer alan "Yazılım güncellemeleri" seçerek güncelleme işlemine başlayın.

Adım 5
Güncelleme uzun sürebilir sabırla bekleyiniz. Güncellemeniz tamamlanacaktır.

Adım 6
Güncelleme tamamlandı. Artık kullanıma başlayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

TakipSeli.TK