iphone telefonuzu sıfırlamanın en kolay yolu 2014


iPhone cihazının verilerinin silinmediğini mi düşünüyorsun? Dosyalarını kalıcı silmek mi istiyorsun? Cihazını sıfırlayarak tüm verilerden ve ayarlardan kurtulmak mı istiyorsun? O halde yazımızdaki adımları sorunsuz gerçekleştir ve cihazınız sıfırla.


Adım adım anlatılacaktır. Dikkatle ve özenle her adımı gerçekleştirin.

1. Kısa Yöntem
Adım 1
Cihazınızı elinize alın.

Adım 2
Home+Açma/Kapama tuşlarına 15 saniye kadar basılı tutun.

Adım 3
Cihazınız sıfırlandı.


2. Orta Yöntem
Adım 1
İPhone telefonununu eline al.

Adım 2
Sırasıyla "Menü / Ayarlar / Genel / Sıfırla" bölümün açın. Sıfırla bölümü en altta yer almaktadır.

Adım 3
En üstte yer alan tüm ayarları sıfırla seçeneğini seçin ve cihazınızda ki tüm verileri silin.

Adım 4
İşlem tamamlandı. Cihazınınızda ki tüm veriler silindi.


3. Uzun Yöntem
Adım 1
Cihazınızı elinize alın ve bilgisayara bağlayın.

Adım 2
Bilgisayarınızda iTunes yazılımını çalıştırın.

Adım 3
iTunes yazılımının sol bölümüne bakarak cihazınızın bağlandığından emin olun.

Adım 4
iTunes yazılımında cihazınızın görseline tıklayın ve iPhone menüsünü açın.

Adım 5
Yazılımın orta bölümünde yer alan "Version" menüsünü kullanarak Restore seçeneğini seçin.

Adım 6
Eğer önceden yapılmadıysa iTunes yedekleme yapmanızı isteyecektir. Eğer isterseniz bu bölümde cihazınızı yedekleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Adım 7
Daha sonra göreceğiniz "Tüm Ayarları Silmek İster Misiniz?" seçeneğini onaylayın ve cihazınızı sıfırlayın.

Adım 8
İşlem tamamlandı. Cihazınızda ki tüm veriler silindi.

0 yorum:

Yorum Gönder

TakipSeli.TK